Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Rendeléssel kapcsolatos kérdések:

Hogyan tudok terméket rendelni?
A megrendelések leadása a  https://www.bagmax.hu  webáruházban lehetséges. A kiválasztott terméket a „kosárba” gomb segítségével a kosárba teszed, aztán a „pénztárban” végig mész pár egyszerű lépésen és eldöntöd hogyan szeretnéd kifizetni és megkapni a kiválasztott termékeket. Mi pedig elküldjük neked.

Mit tartalmaz a vételár?
Az oldalunkon feltüntetett árak bruttó árak és a mindenkori érvényes Áfá-t tartalmazzák. A szállítási költség nem szerepel az árban. Kérjük nézd meg szállítási ajánlatunkat. https://bagmax.hu/fizetes-szallitas-34 Semmilyen egyéb rejtett költség nincs.

Leadhatom telefonon a rendelésemet?
Igen, nálunk ezt is megteheted valamelyik elérhetőségünkön, és élő személyes ügyfélszolgálatunktól bátran kérdezhetsz, ha elakadtál. Ügyfélszolgálatunk telefonszáma: +36-20-254-0880

Lehet a bagmax.hu üzletében személyesen is vásárolni rendelés leadása nélkül?
Jelen pillanatban csak irodánk és ügyfélszolgálatunk érhető el személyesen. A 4031 Debrecen, István út 32. cím alatt lévő üzletünkben is szeretettel várunk. Nyitvatartásunk : h-p: 9.00-18.00 óráig.

Mit jelent a termékeknél feltüntetett "raktáron" szó?
Raktáron: a termék azonnal szállítható ill. átvehető. A rendelés leadását követő 2. munkanapon nálad lesz.

Elfogyott, szállítás alatt: a termék beszerzés alatt áll nálunk mivel törekszünk a nagy választékra de a jó árra is ezért ez általában a gyártótól történik és így több hetet vesz igénybe. Kérlek érdeklődj bátran náluk a beérkezés várható idejéről

Hogy juthatok kuponhoz ?
Figyeld weboldalunkat, mert ott is találhatsz időszakosan kuponokat, vagy ha feliratkozol hírlevelünkre akkor abban rendszeresen küldünk ki speciális kedvezményekre jogosító kódokat.

Hogy lehet beváltani a vásárlási kupont?
A „pénztár” oldalon van egy kuponkód mező és oda kell bemásolni a kuponkódot és a rendszer automatikusan levonja a kedvezményt.

Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Semmi gond kérésedre új jelszót küldünk email címedre.

Tudok vásárolni regisztráció nélkül is?
Igen, lehet regisztráció nélkül is vásárolni, ebben az esetben is meg kell majd adni a neved, egy e-mail címed és egy telefonszámot, ahol mi vagy a futárszolgálat szükség esetén elérhet. Viszont ebben az esetben nem tároljuk adataidat, tehát újabb vásárlás esetén megint meg kell adnod mindent újra, és nem tudunk Neked információs és akciós leveleket sem küldeni, amivel akár kedvezményesen is vásárolhatnál nálunk.

Hogyan regisztráljak?
Ha regisztrálni szeretnél, meg kell adnod pár fontos személyes adatot:
e-mail címed, neved, telefonszámod, és a számlázási címet illetve adószámot, ha cégként vagy viszonteladóként vásárolsz. 

Van már regisztrációm – hogyan lépjek be?

Asztali gépen: az oldal jobb felső sarkában található ez az Belépés ikon, erre kattintva a megjelenő oldalon meg kell adni a belépéshez szükséges adatokat: e-mail cím, jelszó és máris bent vagy.

Mobilon: a bal felső sarokban lévő, három vízszintes csík ( menü összecsukva :) ) segítségével kinyílik az oldalmenü, ahol szintén megtalálható a Belépés lehetőség, e-mail cím jelszó megadása után indulhat a vásárlás.

Már regisztráltam, de elfelejtettem a jelszavam, mi a teendőm?

 A Belépési oldalon van egy „Elfelejtett jelszó” lehetőség, amelyre kattintva lehetőséged lesz megadni a regisztrációnál használt e-mail címet, ahova néhány percen belül meg is érkezik egy üzenet, és az abban leírtak segítségével meg tudsz adni egy új jelszót. 

 

Szállítással kapcsolatos kérdések :

Mikor történik a kiszállítás?
A futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás reggelén e-mail értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának 3 órás intervallumáról. A megadott információk alapján lehetőséged van megváltoztatni a kiszállítás időpontját és a szállítási címet.

Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)
Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb (legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás.

Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a futár dolgát, akkor ne tartsd magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat?
Hova érdemes ezt írnod? Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérjük, hogy ide írd be.

Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.

Személyesen átvehetem a csomagot?
Igen, előre egyeztetett időpontban személyesen is átveheted a csomagot irodánkban (4031 Debrecen, István út 32. ( csak iroda és ügyfélszolgálat ) nyitvatartás: h-p: 9-18. Nálunk személyesen fizethetsz készpénzben is és bankkártyával is. Ha nem tudod személyesen átvenni a csomagot, akkor válaszd a házhoz szállítást, vagy kérd FOXPOST vagy Packeta automatába  a csomagot. Mindkét esetben fizethetsz utánvéttel is. 

Fizetéssel kapcsolatos kérdések:

Hogyan fizethetek?
A megrendelésed ellenértékét a termék átadásánál fizetheted a futárnak, a csomag átvétele után (utánvét) vagy a rendelés folyamán előre kifizetheted bankkártyával, vagy a bankszámlára átutalással. Személyes átvétel esetén a helyszínen készpénzben és bankkártyával is tudsz fizetni.

Fizethetek utánvéttel?
Igen, valamennyi szállítási módnál van lehetőség utánvétes fizetésre. Utánvéten kívül előre utalással és bankkártyával is fizethetsz.

Milyen bankszámlára utaljak, ha átutalásos fizetést választottam?
Kérünk Téged, hogy várd meg az utalásos számlát, amit a megrendelésed alapján állítunk ki Neked és küldünk el az e-mail címedre. Abban megtalálod az utalandó összeget és a számlaszámot is ahová utalni kell. Másnap látni fogjuk a beérkezett összeget és útnak indítjuk csomagodat.
 

Hibás teljesítéssel, reklamációval kapcsolatos kérdések:

Mit tehetek, ha nem azt kaptam amit rendeltem?
Kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben (info@bagmax.hu) és mond el mi történt. Kéjük ha tudsz akkor küldj fotót a kapott termékről, és add meg a rendelésed számát a könnyebb és gyorsabb ügyintézés érdekében. Mi amilyen gyorsan csak tudunk válaszolunk Neked és megoldjuk a problémádat. Ha mi hibáztunk akkor díjmentesen kicseréljük a terméket a megfelelőre és ingyen kiküldjük Neked.

Sérülten kaptam meg egy terméket, hogyan tovább?
Hiába a jó csomagolás és az ellenőrzés, néha mégis előfordul, hogy mégsem olyan állapotban kapod meg a kért terméket, ahogy tőlünk elindult. Ha már a csomagon látszik, hogy nagyon sérült lehet ami benne van, kérlek ne vedd át a csomagot, hanem vetess fel jegyzőkönyvet a futárral, hogy a csomag sérült állapotban van és minket is értesíts erről. Mi elrendezzük a futárcéggel a problémát, Te pedig új terméket fogsz kapni a lehető leghamarabb.
Ha bármely megrendelt terméket sérülten kapsz meg akkor mindenképpen fotózd le a doboz és a termék állapotát a csomag átvétele után. A képeket mellékelve, kérjük küldj nekünk egy üzenetet az info@bagmax.hu e-mail címre, amiben megjelölöd a rendelésed számát, elérhetőségeidet. Amint lehetséges, felvesszük Veled a kapcsolatot, és segítünk a további teendőkben. 

Mit tehetek, ha nem tetszik amit rendeltem?
Visszaküldheted a nekünk a terméket, és mi szívesen küldünk helyette, amit szeretnél, vagy visszatérítjük az árát. Ezzel a nyomtatvánnyal kezdeményezheted a folyamatot : Elállási/Felmondási nyilatkozat 
Erre a címre adhatod fel a csomagot: Multimedia Tower Kft. BAGMAX.HU 4031 Debrecen István út 32.
További információ: 14 napos visszaküldés

bagmax.hu csapata

Az oldal tetejére