Bármilyen minőségi hiba, reklamáció esetén az info@bagmax.hu címre írj nekünk e-mailt. vagy telefonon vedd fel velünk a kapcsolatot. Kérjük add meg a termék hibáját, valamint csatolj hozzá fotót a táskáról és a hibájáról. Ha még nem használt, új, címkés terméken minőségi problémát tapasztalsz, azt díjmentesen kicseréljük, vagy kérésre a termék vételárát és - amennyiben a számlán szereplő tételek mindegyike visszakerül a hozzánk - a szállítási költséget is visszatérítjük.
A minőségi probléma elbírálásához mindenképpen előzetes egyeztetés szükséges - ehhez a következő e-mail címen kell felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálati kollégánkkal: info@bagmax.hu
1. Javítható hiba
Ebben az esetben a terméket szakműhelyünkben megjavítjuk, és a lehető legrövidebb időn belül a mi költségünkre visszajuttatjuk.
2. Nem javítható hiba
Ebben az esetben a hibás árut kicseréljük, vagy a vételárat visszafizetjük. Visszatérítést csakis bankszámlára tudunk elvégezni, lakcímre nem áll módunkban.
Szavatossági feltételek :
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra/szavatosságra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
A csere vagy pénz visszafizetés vagy javítás csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt!
A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások, valamint a természetes elhasználódásból eredő kopások (pl. kidörzsölés,sarkak kopása,világos táska elszíneződése,bőrönd kerék kopása stb) nem a gyártásból eredő hibák,ezért azok nem tartoznak a garanciális reklamáció körébe. Ilyen eseteknél szakvéleményt kérünk és aszerint járunk el.
Portósan küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni. Webáruházunk azt minden esetben visszaküldi a feladónak!