Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

Regisztráció/vásárlás

1. Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

2. Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

3. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

4. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

1. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

2. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

5. Hibás ár esetén esetben feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

Rendelés menete

1. Felhasználó regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár" ikonra kattintva.

4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X” piros ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „tovább a pénztárhoz” ikonra kattint Felhasználó.

5. Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

Fizetési módok:

Személyes átvétel: Készpénzben vagy bankkártyával a Szolgáltató üzletében vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyen történő átvételkor: Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó a Szolgáltató üzletében vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyszínen fizeti meg a termék vételárát készpénzben vagy bankkártyával. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.

Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse a megrendelt termék(ek) átvételekor.

Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mail után kiállított átutalásos számlán található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

Bankkártyás fizetés: 

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Szállítási költség:

Házhozszállítás futárszolgálattal

A megrendelt terméket a ExpressONE Hungary futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Önnek a megadott szállítási címre. A számlázási cím természetesen eltérhet a kiszállítási címtől. (pl.: munkahely).

Szállítási díj - Magyarországon: 20 000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes. 20 000 Ft alatti vásárlás esetén 1 290 Ft. 3kg felett: +400 ft.

Futárszolgálat elérhetőségei :

Express ONE Hungary Kft.

Ügyfélszolgálat
Telefon:+36 1 8 777 400
+36 1 8 777 444
+36 1 8 777 499 (FAX)
E-mail:ugyfelszolgalat@expressone.hu

Reklamáció-kezelés
Belföldi szállítás esetén:

Telefon:+36 1 8 777 417
+36 1 8 777 499 (FAX)
E-mail:ugyfelszolgalat@expressone.hu

Packeta csomagpontok

Mi az a Packeta?
A Packeta egy profi csomagküldő hálózat, mely Közép-Európában több ezer, míg Magyarországon több száz átvevőhellyel rendelkezik, melyekre gyorsan és olcsón kiszállíttathatod a megrendelt árut. Webáruházunkban választhatod szállítási módnak a Packeta-t is. Az átvevőhelyek listáját itt tudod megnézni: https://www.packeta.hu/atvevohelyek


A Packeta működése az átvevőhelyek kiterjedt hálózatán alapul. Az átvevőhelyek minden esetben helyi üzletek, boltok - például a legközelebbi benzinkút, számítógépüzlet vagy műszaki bolt, kozmetikai szalon, papírbolt, horgászbolt, élelmiszerüzlet stb... Ennek a rendszernek köszönhetően nem kell otthon várnod, hogy mikor hív a futár. Kérd a csomagodat a hozzád legközelebb eső Packeta átvevőhelyre, ahol a kiszállított csomag 7 napig megvár. Ha nem tudod ezen időszak alatt felvenni a csomagot, az interneten 21 napig ingyenesen meghosszabbíthatod a tárolást.
 

FOXPOST átvevőpontok

A FOXPOST egy egyszerű, kedvező áru, megbízható és időtakarékos csomagátvételi mód, amellyel a legnépszerűbb bevásárlóközpontokban veheti át a csomagját.

Kérje megrendelését bármely FOXPOST csomagautomatába, így nem kell egész nap várni a futárt: a választott bevásárlóközpont nyitvatartási idejében bármikor, a napi teendőihez igazodva várakozás, sorban állás és adminisztráció nélkül, garantáltan sérülésmentesen veheti át a megrendelt termékeit.

Csomag állapotáról folyamatosan tájékoztatást küldünk: e-mailben értesítjük arról, amikor átadjuk a FOXPOST-nak a csomagját, ők másnapra kiszállítják az Ön által választott automatába és küldenek Önnek egy sms-t, amely egy egyedi nyitókódot tartalmaz. Csupán ezt a kódot kell beütnie az automata érintőképernyőjén ahhoz, hogy a megfelelő rekesz ajtaja kinyíljon és kézhez vehesse a vásárolt termékeket. Minderre három nap áll rendelkezésre, eddig tárolódik a csomag az automatában.

Amennyiben utánvétes fizetést választ, a kód beütése után még egy fizetési tranzakció következik, melyet kizárólag bankkártyával tud lebonyolítani szintén az automatánál.

Csomagjának útját egyszerűen nyomon tudja követni, ha az e-mailben küldött csomagszámot begépeli IDE.

FOXPOST automatán keresztül (amennyiben a terméket eredetileg is FOXPOST automatán vette át) a csomagot is ingyenesen visszaküldheti: ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheti az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával.

Országosan már több mint 60 FOXPOST csomagautomata áll rendelkezésére, az alábbi listában tudja megkeresni az Önhöz legközelebb esőt: FOXPOST csomagautomaták listája.

Szállítási díj - Magyarországon: 20 000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes. 20 000 Ft alatti vásárlás esetén 990 Ft.

Fizetési módok: utánvét, online bankkártyával, vagy előzetesen banki átutalással.

Magyarországi címre történő szállítás esetén a kiszállítási idő 3-4 munkanap.

Foxpost kapcsolat : 

FOXPOST Zrt.

Telefonos elérhetőségük:
06-1-999-0-369*   (*munkanapokon 08:00-20:00)
A telefonszám belföldi normál díjas tarifával hívható.

Ügyfélszolgálatuk címe:
1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14. zöld lépcsőház 3. emelet*
*Ügyfélfogadás kizárólag hétfőn 08:00-20:00 óra között.

Személyes átvétel

Termékeinket megrendelheti személyes átvétellel is az bagmax.hu irodájába.

Személyes átvételhez időpont egyeztetés szükséges.

Cím : 

4031 Debrecen, István út 32. ( csak iroda és ügyfélszolgálat )
nyitvatartás: h-p: 9-18

e-mail : info@bagmax.hu
tel. : +36-20-254-0880
weboldal : www.bagmax.hu

Szállítási díj: személyes átvétel esetében a szállítás ingyenes.

Az oldal tetejére